Меню сайту
Архів записів
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
НОВА УКРАЇСЬКА ШКОЛА - ПЕРШІ КРОКИЗа програмою «Нова українська школа» працюю 1-й рік. Освіта – вища. Стаж роботи у початкових класах – 5 років.
школи, де діти навчатимуться через діяльність, а основна увага спрямована на розвиток компетентностей, а не запам’ятовування фактів. У цьому навчальному році за новою програмою навчатються 22 дитини.
– непросте завдання, але спільно зі Знам’янською ОТГ виконали вчасно. Першого вересня, зайшовши у новенький, гарний, світлий клас, діти і батьки були приємно здивовани побаченим. На даний час враження від роботи за новою програмою позитивні. Постійно користуюсь ТЗН: ноутбук, принтер і ламінатор. Ігротека поповнюється новими іграми і конструкторами. У дитячому колективі створена атмосфера взаємоповаги. Дітям це дуже подобається. Вони з задоволенням спілкуються, навчаються новому, діляться враженнями з товаришами і батьками. Як учитель вважаю, що головне: дати час на міркування, висловлювання, почути дітей. Поряд з цим діти по-різному підготовлені і виховані, і це вимагає посиленої уваги. Мені подобаються "ранкові зустрічі". Вони дають дітям вміння проявити себе, навіть якщо спочатку їм важко вимовити своє ім’я і привітатися. Що я б змінила? Я б проводила ранкові зустрічі раз на тиждень. Просто дітям подобається різноманітність. Ми вітаємося, вони розповідають про свій день, які відбулися події, тощо. Але дітей аж 22. Ранкова зустріч займає 10-15 хвилин уроку. Специфіка нашої школи не дозволяє проводити цей вид діяльності до початку уроку. Спочатку я хвилювалась через те, чи зможуть діти вчасно опанувати запланований матеріал. А зараз бачу, що учні швидше, ніж у попередні роки, вчаться писати, читати й рахувати. Певні ускладнення виникали з навчанням у групах. Важко було навчити дітей працювати гуртом: кожен турбувався тільки за себе. Тепер я зрозуміла, як це важливо реалізовувати діяльнісний метод. Робота з дітьми в групах — цікава і складно. Адже коли діти сидять і дивляться на вчителя, працювати легше. Натомість у групах учні більше бачать одне одного, а вчителя більше чують. Але я спробувала, і виявилося непогано. Нині вчитель має більше свободи. Раніше в нас були всілякі вказівки, методичні рекомендації, накази — ми просто буква в букву повинні були все виконувати. Нині головне, щоб був результат. А якими формами та методами вчитель це організує, залежить від нього. Так, часу на підготовку тепер потрібно більше. Поки що я працюю 10 -12 годин на день, витрачаю дуже багато часу, щоб продумувати групову роботу. Бо в підручниках є лише завдання. А щоб діти співпрацювали, відбувалося взаємонавчання — тут треба вчителю посидіти й обдумати. До того ж, щотижня ми отримуємо програму, яку треба досконало вивчати. Ну і календарне планування, ... тощо. Але думаю, так важко тільки спочатку.
|
Пошук
Календар
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||